Translate

יום ראשון, 29 ביוני 2014

בגדי ים מובו / MOBO

היוווווווווש

הפעם אכתוב לכם על מותג בגדי ים הורס הורס ומפוצץ בשיק אופנתי.
שם המותג הוא מובו ...
אז ככה ...
אני כמו שאתם בטח מכירים אותי ... המון באינסטגרם.
אז עשיתי סיבוב אינסטגרמי וראיתי את חשבון האינסטגרם של המותג הכלכך הורס הזה... יש עלה לי לראש.....ב ל ו ג.
הלכתי לרחוב שנקין בתל אביב לחנות המותג MOBO והבאתי לכם המלצה כלכך מדהימה .
שאני לא אשתף?! יש לאינסטוש !

(צילום:חשבון האינסטגרם שלי)

תודו שהשקית סופר מגניבה , אה?!

קולקצית בגדי הים של המותג קיץ 2014 מועצבים ברוח ברזילאית קיצית וצבעים שמשלבים דפוסים צבעונים וטרופיים .
וכמו שידוע לרובנו פרינטים צבעוניים וטרופים זה טרנד מאוד חזק הקיץ....מעודכנים שיקים ואופנתיים כבר אמרתי?!!!

כל אחת יכולה לצאת מרוצה עם בגד ים חדש ואופנתי לקיץ הקרוב...מגוון גזרות רחב .
בגדי הים מחמיאים ויושבים בדיוק איפה שצריך לשבת מבליטים את מה שצריך ומסתירים את מה שצריך.

הבאתי לכם ממש דגימה קטנה -
(צילום:יחסי ציבור)
(צילום:יחסי ציבור)

(צילום:יחסי ציבור)
(צילום:יחסי ציבור)

טווח מחירים:399-649
טווח מידות:S-XL

אז איך אפשר להשיג אותם? בקלות לגמרי!
כתובת החנות:שנקין 16 , תל אביב
באינסטגרם:@moboswimwear
אתר:www.lovemobo.com
טלפון:035255575

אז אני מאוד נהנתי ללכת ולסקר לכם את מותג בגדי הים השיק הזה :)

מקווה שאהבתם3>
נפגש בפוסט הבא , רפאל :*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה