Translate

יום ראשון, 3 במאי 2015

פוסט ראשון בבלוג החדש + כתבה על מותג התיקים החדש שהגיע לישראל. למארט פריז.

מי שלא יודע, הבלוג שלי בנענע 10 (ישרא-בלוג) החליט שלא בא לו לעלות יותר תמונות ואני החלטתי שזה בדיוק הגוד טיים לפתוח בלוג חדש. אז זה בדיוק מה שעשיתי. אז אחרי הרבה זמן, מחשבה וכוח אני נרגש לעלות את הפוסט הראשון שלי לבלוג החדש. מקווה שתהנו, לאב יושים 3>


הפעם אכתוב לכם על מותג תיקים שהגיע מפריז לישראל ובהחלט מושך לנו את שומת הלב.
היישר מפריז נוחתת קולקציית תיקים אופנתית במיוחד בחנות ״רובי מוצרי עור״.
למארט זו חברת תיקים צרפתית שקמה בשנת 1930. ורק עכשיו הגיע לארץ.

ביום רביעי (8.4) הגענו לחנות וריח עורות עטף אותנו,  ועשרות סוגי תיקים נחשפו לעניינו.
ישר הסתכלנו שמאל ונגלה אלינו הקולקציה המדהימה של למארט.
עיצובים מוקפדים, עשויים בצורה נכונה ומאוד אופנתיים.
ידיות התיקים בקולקציה זו עשויים מפלסטיק איכותי ונוח. ידיות הפלסטיק פרקטיות מאוד ובימים שחם בחוץ והשמש מכה בנו זה פחות גורם להזעות בכף היד וכו׳.
צבעי התיקים צבעוניים ושילובים מדהימים של צבעים.



    






























דעה אישית- אני מאוד מתחבר לסגנון העיצובי, לנוחות, הצבעים והאיכות. יחד עם זאת מי שרגיל לתיקים באמת גדולים זו פחות הכתובת. התיקים מעוצבים בצורה מאוד נקייה, וקווים ישרים מה שגורם לגזרה להיות או רחבה או ארוכה כך שזה לא מבין התיקים שאפשר לדחוף חצי בית לצאת. זה בהחלט לדברי חובה שיהיו עליינו. אבל אתם מחפשים תיקים גדולים יהיה ניתן להשיגם בחנות ״רובי מוצרי עור״. החנות מלאה בתיקים מדהימים בכל הגדלים ומכל הסוגים. אבל הכל מעור אמיתי ואיכותי.


היה לי פאן לסקר לכם !!! שיהיה לכם המשך יום מדהימווווש 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה