יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

H&M studio

כמיטב המסורת 

גם העונה חברת האופנה H&M מגישה לנו קולקציית סטודיו מעניינת, כמו בכל עונה. הקולקציה מחולקת לנשים, גברים וילדים. אבל עדיין בין כולם מדברת אותה השפה.

נשים- קולקציית הנשים מביאה איתה את טרנדי העונה. טרנד החליפות ממשיך ללוות אותנו גם העונה, גזרות של צווארוני גולף, מכנסיים מתרחבים, מכנסיים צמודים, צבעי החום, ירוק כהה, זהב... מעילי פוך כנראה השתלטו עלינו העונה. הקולקציה מעוצבת בסגנון הספורטיבי, עתידני.




       























גברים- קולקציית הגברים מביאה איתה רוח מעניינת. הצבעים שנבחרו- נבחרו בהשראת צבעי חוף הים בחורף. בחירה די מפתיעה. אפור, כחול עמוק. גזרות ישרות ואלגנטיות אך עם מראה לא מתאמץ. טרנד של מראה הרחוב האלגנטי יותר, ג'קט רגלן עם מכנס בד. 
























ילדים- על חלל. השראת החלל ניכרת לעין, אופנת רחוב, טאצ' של שיק. קצר וקולע.








דעה אישית- אני מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאווווד אוהב את הקולקציה הזו (אחרת לא הייתי רושם עליה) זו קולקציה סופר שיקית, מגניבה, טרנדית. בכל שנה H&M מצליחים להפתיע אותי מחדש, קולקציית הנשים טרנדית ומעט מפתיעה. קולקציית הגברים היא הקולקציה שהכי התחברתי ואהבתי, (לא, לא כי אני גבר. או שבעצם, יש מצב(?)); קולקציה עם סגנון מאוד שיקי, סופר קול, לא מתאמץ אך נראה מוש. גזרות ישרות, מראה רציני אך לא מידי רציני, הכל תלוי איך משלבים את הפריטים האלו. אפשר לשלב עם פריטים שיהפכו את הטוטאלוק לרציני ולערב אולי; ויש פריטים שיהפכו את הלוק ליומיומי ומגניב. וילדודסססס, תמיד יש להם בגדים הורסים. לפעמים תוקפת אותי תחושת דחף למהר להביא ילדים רק בשביל להלביש אותם... או שיהיו לי אחיינים (אחמ אחמ אחי הגדול אם אתה רואה את זה תדע שאני מחכה!), אבל אני לא לוחץ. חלילווש. לילדים יש השנה סגנון אופנת רחוב עכשיווית עם השראה מהחלל ועתידנות. טוב נו, הם דור העתיד. 
בדים ומראה איכותי, גזרות מחמיאות, צבעים טרנדים.

- פריטי קולקציית טרנד גברים ייכנסו לחנויות במהלך חודש ספטמבר 
-קולקציית STUDIO לנשים וילדים תושק ב-10 בספטמבר בשעה 09:30 בקניון עזריאלי


שיאו. שיאו. שיאו. היה לי כזה מוש לרשום לכם, אני מקווה שאהבתם 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה