Translate

יום שני, 27 בינואר 2014

לק לק לק, המוצג סינפול קולורס מגיע לישראאאאל

היוווווווווווווווווווווווווווווווש, יפים שלי! 

היום אני אכתוב לכם על משהו שמעולם לא כתבתי.... זה בעצם לכן, הבנות.
הפעם.... לקים!
אני שמעתי שהגיע מותג לישראל ישר מארצות הברית..... אמרתי אני חייב לכתוב לכם!
הזמינו אותי לבוא לראות אז הלכתי לבדוק לכם במה מדובר והעלתי לחשבון האינסטגרם שלי-
(צילום:מתוך האינסטגרם שלי)



אני חייב לציין שזו היית השקה פשווווווט צבעונית ברמות על חלל.

אז המותג לקים סינפול קולורס הגיע אלינו היישר מארה"ב, כיום משווק באסיה אירופה ואמריקה.
המותג נוסד לפני כ21 שנים על ידי כריס כהן,
מותג הלקים מחזיק כ40 גוונים שונים של צבעים סופר שיקים ואופנתיים, מותג הלקים צעיר מאוד ובכל מהדורה של לקים שהמותג מוציא מתאים את הצבעים שלו לעונה ובכך הופך את הציפורניים של בנות העולם לאופנתיות ומתאימות לאותה עונה, המהדורות של הלקים יוצאות במהלך השנה.
(צילום:יחצ)


אספר לכם גם שהלק נותן כיסוי מושלם לציפורן, 2 שכבות באמת מספיקות לגמרי; נותן ברק מהמם לציפורן ובכך את נראת יותר זוהרת...
(צילום: רפאל בן גיגי; דוגמנית ידיים: שחף זילברמן)





כל התענוג הזה............. ויש עוד!!! 
הלקים יחכו לכם ברשתות הפארם ואם זה לא מספיק...... המחיר 9.90-14.90, תודו שזה מחיר שמתאים לכל כיס... אז בעצם למה אתן מחכות???

היה לי פאן פאן פאן לרשום לכם, אוהב אתכם מלא... 
רפאל בן גיגי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה