Translate

יום שני, 27 בינואר 2014

המותג אנג'ל קונפיישן כאן בישראל

טה טה טדם! אנג'ל קונפשן.

הייייי (נו אני חייב את וש) אז היווווווווווווש!!!
מה איתכם? 3>

ממש בזמן האחרון הגיע לישראל ישר מפריז מותג צרפתי ששמו -אנג'ל קונפשן.
אמרו לי לבוא לראות... אז אני לא ישתף באינסטוש? נו ברווור...



אתחיל בזה שאנג'ל קונפשן כמו שאמרתי מקודם הגיע ישר מפריז לישראל אז בוודאי שהביא איתו את הניחוח הפריזאי כאן לשנקין בתל אביב.
המותג עוסק בבגדי Home Wear (בגדי בית) והלבשה ספורטיבית עם מעט נגיעות של הלבשה תחתונה.
הנה לכם תמונה שתראה לכם חלק קטן בחנות המדהימה הזו-
(צילום:יחצ)
נכון שזה מסקרן אתכם לראות מה יש שם? מוזמנים ללכת לבקר.

אם את עושה ספורט או סתם נשארת בבית ליום כיף עם עצמך או עם החברות, יום ארוך אה? בא לך ללכת לישון? אז למה שלא תתפנקי בבגד טוב, נוח, קליל ונעים?
המותג קם בשנת 2014 ע"י משפחת חג'ג' ופרטוש, החנות הראשונה נפתחה ברחוב שנקין, כן כן זו שביקרתי.... כבוד,אה?!
אנג'ל קונפשן מתמחה בשמלות, קומביניזון, מכנסונים, קפוג'ונים, חליפות, תיקים ועוד הרבה אביזרים.
כמה תמונות שיראו לכם על מה אני מדבר-
(צילום:יחצ)







בימים אלה ממש הנהלת אנג'ל קונפשן חושבים להתרחב ולפתוח סניפים נוספים, אני בעד!

אז היה לי מאוד כיף ללכת ולכתוב לכם על החוויה שלי.
מקווה שגם אתם אהבתם...
מה שבטוח.... אני אוהב אתכם!
רפאל בן גיגי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה